Regulamin

Regulamin

NOVOSERWIS Michał Romanowicz Urządzenia Gastronomiczne (zwane dalej NOVOSERWIS)

Miejsce wykonywania działalności: 05-119 Legionowo, Zegrzyńska 4, II klatka, II piętro

Numer kontaktowy +48 502 593 815

Adres e-mail: sklep@novoserwis.pl

NIP: PL 536-138-67-91
REGON: 015186929
BDO: 000363046
ING Bank Śląski
53105010121000009727618945

NOVOSERWIS jest firmą z siedzibą w Legionowie (24km od Warszawy), która zapewnia serwis i sprzedaż sprzętu gastronomicznego oraz planową konserwację.

Prowadzimy sprzedaż urządzeń i chemii gospodarczej oraz gastronomicznej. Zapraszamy do Naszego sklepu internetowego https://novoserwis.pl/sklep/

NOVOSERWIS obsługuje serwisowo w szczególności obszar województwa mazowieckiego i prowadzi sprzedaż urządzeń i wysyłkę towarów do firm w całej Polsce.

Dostarczamy nowy i używany sprzęt gastronomiczny, a jego wiek, funkcja, specyfikacja, historia konserwacji są tak dobre, jak informacje podane nam przez osobę sprzedającą lub tabliczkę znamionową jeśli taka jest dostępna. Nie jesteśmy producentami dlatego dokładność techniczna urządzeń opiera się na informacjach dostarczonych z zakupionym sprzętem.

Sprzęt jest gruntownie czyszczony. Elementy niesprawne lub wadliwe są wymieniane na nowe. Sprzęt jest testowany i dopiero przekazywany do sprzedaży. Taka jest polityka firmy i tak dzieje się z każdym sprzętem.

GWARANCJA I OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

  1. Z zastrzeżeniem warunków wyszczególnionych poniżej gwarancja NOVOSERWIS obejmuje 3 miesiące na części sprzedanego urządzenia. Wykonanie usługi naprawy i dojazdu do klienta jest płatne. Gwarancja nie będzie się od tego różnić, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej.
  2. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu dostawy – nie w dniu instalacji. Dowodem zakupu jest faktura VAT wystawiona nabywcy.
  3. Instalacja sprzętu u nabywcy musi zostać wykonana przez osobę uprawnioną i doświadczoną. Posiadającą odpowiednie uprawnienia elektryczne lub gazowe.
  4. Jeśli w twoim sprzęcie wystąpiła usterka, która wymaga naprawy zgodnie z polityką gwarancji naprawa może zostać wykonana przez innego inżyniera, a uszkodzona część musi być wysłana na adres NOVOSERWIS, który po otrzymaniu przesyłki wyśle żądaną sprawną część. Taki scenariusz ma zastosowanie w przypadku kiedy sprzęt znajduje się daleko od siedziby NOVOSERWIS. NOVOSERWIS pokrywa tylko koszty części, bez kosztów wysyłki, naprawy, wymiany.
  5. NOVOSERWIS nie ponosi odpowiedzialności gwarancyjnej oraz za koszty naprawy szkód spowodowanych przez klienta. Problemy wynikające z niewłaściwego użytkowanie, takich jak
    • wadliwej instalacji elektrycznej, gazowej lub hydraulicznej w siedzibie klienta;
    • NOVOSERWIS nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek wady wynikające z niewłaściwego zużycia, umyślnego uszkodzenia, zaniedbania, nienormalnych warunków pracy, wad spowodowanych przez kamień lub nagromadzenie wapnia, nieprzestrzeganie instrukcji użytkowania (ustnych lub pisemnych), niewłaściwe użycie, modyfikacja sprzętu lub naprawa towarów bez zgody NOVOSERWIS;
    • NOVOSERWIS nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności z tytułu powyższej gwarancji (lub jakiejkolwiek innych ustaleń), jeśli całkowita cena za towar nie zostanie zapłacona w terminie płatności;
    • Gwarancja nie obejmuje części eksploatacyjnych, takich jak uszczelki drzwi, żarówki, uszczelki, gumowe węże lub inne łatwo psujące się części;
    • obowiązkiem klienta jest upewnienie się, że zakupiono odpowiedni sprzęt do zamierzonego celu i obciążenia. NOVOSERWIS nie ponosi odpowiedzialności za problemy, które mogą wyniknąć z niewłaściwego użytkowania lub przepracowania sprzętu.
    • klient musi koniecznie upewnić się, że cały sprzęt jest używany w odpowiednim środowisku pracy. Za awarie sprzętu spowodowane złymi warunkami środowiskowymi, takimi jak brak cyrkulacji powietrza, nieodpowiednie zasilanie wody, nieodpowiednie parametry instalacji elektrycznej, zbyt duża bliskość np. pieca konwekcyjnego przy dużym źródle ciepła typu kuchnia gazowa lub elektryczna odpowiedzialny jest klient. Wszelkie poniesione koszty nie zostaną pokryte przez NOVOSERWIS.
    • NOVOSERWIS nie ponosi odpowiedzialności za koszty instalacji zakupionego sprzętu oraz naprawę lub wymontowanie części dedykowanej do wymiany przez innego technika;
    • Wszelkie straty klienta utracone z powodu awarii sprzętu nie zostaną zrekompensowane przez NOVOSERWIS.
  1. NOVOSERWIS nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki obrażeń ciała, śmierci, okaleczeń wynikających z zaniedbania infrastruktury elektrycznej, gazowej, wodnej, wentylacyjnej, w której zainstalowany został zakupiony sprzęt lub zaniedbań, braku ostrożności przez osobę obsługującą sprzęt, braku zachowania podstawowych zasad BHP, higieny i bezpieczeństwa pracy.

UWAGA: Jeśli po wezwaniu do gwarancji otrzymamy informację, że usterka została spowodowana przez użytkownika lub błąd instalacji, poprosimy klientów o skontaktowanie się z własnym inżynierem na własny lub po uzgodnieniu wykonamy naprawę pełno płatną.

  1. Klient jest odpowiedzialny za upewnienie się, że dostarczony sprzęt znajduje się w odpowiednim środowisku i zgodnie ze specyfikacjami producenta.
  2. Roszczenia gwarancyjne należy zgłaszać na piśmie (w tym pocztą e-mail) przed podjęciem jakichkolwiek działań przez NOVOSERWIS.
  3. Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.

WYCENY i CENY USŁUG

  1. Ceny usług realizowanych przez NOVOSERWIS umieszczone są na stronie firmy pod linkiem https://novoserwis.pl/oferta-i-cennik/
  2. Usługi projektowania i planowania kuchni są płatne i ich wysokość ustalają strony tj. NOVOSERWIS i klient co jest uzależnione od skali. Usługa może być bezpłatna w przypadku zakupu urządzeń od NOVOSERWIS

DOSTAWA I SPECYFIKACJA

  1. Dostawy zakupionego sprzętu realizowane są przesyłkami kurierskimi. Realizacja wysyłki odbywa się po opłacie zamówienia.
  2. Koszt dostawy uzależniony jest od wagi i gabarytów urządzenia. Czas i godzina dostawy uzależniona jest od spedytora.
  3. Koszty przesyłki płatne są po stronie kupującego chyba, że strony ustalą inaczej.
  4. Urządzenia dostarczane są samochodami dostawczymi. Będziesz odpowiedzialny za zorganizowanie na własny koszt w chwili dostawy wystarczającej liczby odpowiedniego personelu i sprzętu do rozładunku towaru z pojazdu dostawczego.
  5. Istnieje ryzyko uszkodzenia sprzętu w transporcie. Na kliencie firmy NOVOSERWIS spoczywa obowiązek dokładnego sprawdzenia sprzętu w obecności kuriera. Jesłi nie zostanie to zrealizowane, a sprzęt okaże się uszkodzony firma NOVOSERWIS nie ponosi odpowiedzialności.
  6. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – zamówienie będzie realizowane od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

CENA I PŁATNOŚĆ

  1. Ceny towarów podawanych prze NOVOSERWIS są cenami netto chyba, że określono wyraźnie inaczej.
  2. Po zamówieniu i opłaceniu zakupu NOVOSERWIS wystawia fakturę proforma. Po zaksięgowaniu wpłaty urządzenie jest wydalane klientowi i wystawiana faktura VAT, od której liczona jest 3 miesięczna gwarancja opisywana powyżej.
  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  4. Dostępne formy płatności:Płatności online
    Karty płatnicze:
    – Visa
    – Visa Electron
    – Mastercard
    – MasterCard Electronic
    – Maestro
  5. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego

INSTALACJA

  1. Wszystkie urządzenia gazowe i elektryczne muszą zostać zainstalowane w ciągu jednego tygodnia od dostawy przez w pełni wykwalifikowanego i licencjonowanego inżyniera ds. gastronomii komercyjnej. Instalacja powinna być udokumentowana fakturą za usługę z podaniem daty instalacji. Gwarancja rozpoczyna się od dnia dostawy i zaczyna obowiązywać Jeśli instalacja nastąpi po upływie tygodnia, gwarancja zostaje zdyskwalifikowana.
  2. Jeśli instalacja zostanie wykonana przez osobę nieuprawnioną gwarancja nie będzie obowiązywać.

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Wszystkie towary muszą być sprawdzone przez ciebie przy dostawie. Wszelkie roszczenia wynikające z jakichkolwiek wad jakości lub stanu towarów lub ich niezgodności ze specyfikacją lub szkód powstałych przed dostawą do Ciebie muszą zostać zgłoszone NOVOSERWIS w ciągu 1 dnia roboczego od daty dostawy w rozsądnym czasie po wykryciu wady lub awarii lub uszkodzenia. Takie powiadomienie musi zawierać pełne dane o towarach, których dotyczy roszczenie, awarię lub uszkodzenie wady i przyczynę (jeśli jest znana). Jeśli dostawa nie zostanie odrzucona, a użytkownik nie powiadomi NOVOSERWIS zgodnie z tym punktem reklamacja lub zwrot nie będzie rozpatrywana.
  2. W przypadku uzasadnionego roszczenia dotyczącego wad Firma będzie uprawniona do bezpłatnej wymiany towaru (lub danej części) lub, według własnego uznania, zwrotu ceny towaru (lub proporcjonalnej części cena), a w obu przypadkach NOVOSERWIS nie będzie ponosić wobec ciebie żadnej dalszej odpowiedzialności.
  3. Specjalnie wyprodukowanych lub zainstalowanych lub używanych towarów nie można zwrócić, z wyjątkiem wad lub roszczeń gwarancyjnych.

SIŁA WYŻSZA i USTALENIA POZOSTAŁE

  1. NOVOSERWIS nie ponosi wobec odpowiedzialności ani nie zostanie uznana za naruszającą umowę z powodu opóźnienia w wykonaniu lub niewykonania któregokolwiek ze swoich zobowiązań wynikających z umowy, jeżeli opóźnienie lub niewykonanie wynika z jakiejkolwiek przyczyny poza uzasadnioną kontrolą NOVOSERWIS lub jej niezdolnością do uzyskania materiałów lub artykułów usługowych wymaganych do takiego działania.
  2. Jeżeli jakiekolwiek postanowienie niniejszych warunków zostanie uznane przez dowolny właściwy organ za nieważne lub niemożliwe do wyegzekwowania w całości lub w części, nie wpłynie to na ważność pozostałych postanowień niniejszych warunków i pozostałej części danego postanowienia.
  3. Umowa będzie miała zastosowanie do prawa polskiego, a strony zgadzają się poddać się niewyłącznej jurysdykcji sądów polskich.